چند نمونه موفق از نرم افزارهای سفارشی
نوشته شده توسط : bahar

به عنوان صاحبان مشاغل، همه می خواهند منحصر به فرد باشند. آن‌ ها می‌ خواهند محصولشان منحصربه‌ فرد ترین و بهترین در بازار باشد و بیشتر مردم برای داشتن یک دامنه منحصربه‌ فرد دست به هر کاری می‌ زنند. فرقی نمی ‌کند خرده ‌فروشی، خدمات مشتری، املاک، برنامه ‌های تلفن همراه، فناوری پیشرفته و غیره باشد. همانطور که برعکس نرم افزار سفارشی آماده، به‌ طور خاص برای شما ساخته شده است.

اکنون که متقاعد شده اید که نرم افزار سفارشی بهتر از آماده است. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق ‌تر به 15 نمونه از بهترین نمونه‌ های راه‌ حل‌ های نرم افزار سفارشی کنیم.

نرم افزار سفارشی چیست؟

نرم افزار سفارشی یک راه حل نرم افزاری مناسب است که به طور خاص برای یک کسب و کار ساخته شده است و در عین حال نیازمندی ها و اهداف تجاری آن ها را در نظر می گیرد. توسعه نرم افزار سفارشی روشی است که در آن توسعه دهندگان یک راه حل نرم افزاری مناسب را با توجه به عملکردها و ویژگی های مورد نیاز یک سازمان طراحی، ایجاد، استقرار و نگهداری می کنند.

توسعه نرم افزار سفارشی روشی است که در آن توسعه دهنده نرم افزار مراحل مختلف sdlc را طی می کند که شامل طراحی، ایجاد، استقرار و نگهداری یک نرم افزار سفارشی متناسب با نیازهای کاربر می شود. در مقایسه با یک نرم افزار سفارشی آماده، نرم افزار سفارشی دارای ویژگی های منحصر به فرد مختلفی است. نرم افزار سفارشی آماده دارای ویژگی های کلی فراوانی هستند که نرم افزار سفارشی را برای بازاریابی تجاری مناسب می کند.

15 نمونه عالی از نرم افزارهای سفارشی

1- نرم افزار سفارشی کیوسک های سلف سرویس

سلف سرویس فقط برای کار کردن به نرم افزار سفارشی نیاز دارد. همچنین، اکنون می توانید چند کیوسک سلف سرویس پیدا کنید که به شما امکان می دهد سفارشات را ثبت و مدیریت کنید. این کیوسک ها به مشتری اجازه می دهد تا محصولات را مشاهده و مرور کند، آنها را انتخاب کند و سپس سفارش دهد. آنها حتی این قابلیت را دارند که اقلام را به سفارش خود سفارشی کنند. این دارای برخی از راه حل های نرم افزار سفارشی است که با هم کار می کنند.

یک سیستم انرژی را برای کیوسک فراهم می کند و عملکردی را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم ارائه می دهد تا به مشتریان اجازه دهد سفارش خود را ثبت کنند. همچنین سیستم دیگری وجود دارد که این اطلاعات را به سیستم بلیط انبار یا آشپزخانه منتقل می کند که سفارشات را نشان می دهد تا بسته بندی ها و سرآشپزها بدانند چه چیزی را بسته بندی و درست کنند.

معروف ترین نمونه آن فست فود زنجیره ای مک دونالد است. آنها چند سالی است که این نوع فناوری را دارند، اما در حال حاضر گسترده است و سرمایه گذاری عظیمی توسط زنجیره در فناوری مدرن انجام شده است.

2- نرم افزار سفارشی ردیابی باگ

نمونه دیگری از نرم افزارهای سفارشی، نرم افزار سفارشی ردیابی اشکال است. شرکت هایی که به طور جدی می خواهند تجارت خود را به صورت آنلاین تغییر دهند و برای افزایش بهره وری خود استفاده کنند، باید به ردیابی اشکال و مشکلات توجه کنند. یافتن خطاها قبل از اینکه بتوانند روی سود شرکت شما تأثیر بگذارند بهترین راه است. محیط آنلاین می تواند برای انواع مشاغل واقعا خطرناک باشد و مطمئناً نمی خواهید وب سایت فروشگاه اسباب بازی شما در مناسبت های خاص مانند شب کریسمس از بین برود. چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز به روز شده است؟

ادامه مطلب:

 





:: برچسب‌ها: توسعه نرم افزار سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: